Пон - Пет 8:30 - 17:00
I.Кратко описание на длъжността: 1. Приема и регистрира входящата кореспонденция. 2. Води отчетност за получената и изпращаната кореспонденция – ръчна в дневници 3. В съответствие с резолюциите организира и насочва предаването на документите за изпълнение. 4. Обработва (регистрира, опакова, адресира) получените писма и документи, колетни пратки и ги предава за изпращане до адресатите. 5. Води добре организирана картотека за преминалите през деловодството документи и осъществява контрол върху сроковете за тяхното изпълнение. 6. Познава и спазва единната система на деловодната дейност и инструкциите за нейното прилагане 7. Спазва нормативните актове за водене и съхраняване на архивни документи. 8. Стриктно спазва правилата за приемане и предаване на кореспонденцията и колетните пратки и признаците за класиране и подреждане на документите в деловодството. 9. Създава справочна система за документите, която обезпечава удобно и бързо откриване. 10. Следи сроковете за съхранение на съответните документи. Прави опис на тези, които се съхраняват по-дългосрочно и ги предава в архива